Sam Eyde videregående skole

Visjon 1: markedsføring og ledelse 1 programfag. Lærebok
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Visjon 1: markedsføring og ledelse 1 programfag. Lærebok
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 658.8 N
Emne
År
  • 2021
Noter
  • Visjon 1 dekker alle kompetansemålene i programfaget markedsføring og ledelse 1 til fagfornyelsen og læreplanen LK20. Læreverket Visjon presenterer markedsføringsfaget på en virkelighetsnær måte. Fagstoffet er sentrert rundt sentrale teorier, som kontekstualiseres gjennom oppdaterte eksempler fra inn- og utland. I Visjon får elevene en grundig innføring i hvordan faget er sentralt på ulike måter for bærekraftig utvikling og temaet går igjen som perspektiv i kapitlene i boka. Nye Visjon har flere oppgaver der elevene må sette sammen kunnskap og kompetanse for å besvare komplekse problemer. Diskusjonsoppgaver krever at elevene reflekterer over problemstillinger og foreslår løsninger selv. I læreboka og på nett er det eksempler og læringsstier der elevene får arbeide både praktisk og utforskende med problemstillinger. Denne kombinasjonen gir elevene et godt faglig fundament og et godt utgangspunkt for å forstå for hvordan teorien kan benyttes i praksis. På nettstedet finner lærer forslag til årsplaner, presentasjoner til bruk i timene, forslag til kapittelprøver og terminprøver. Lærer kan legge inn egne opplegg og jobbe prosessorientert med innleveringsoppgaver og underveisvurdering.
ISBN
  • 978-82-02-68984-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002541nam  22003615  4500
*00139586
*008210321s2021    no     ar         00nob 9
*015  $a150371084$bBokbasen AS
*019  $bl$dL
*020  $a978-82-02-68984-1$bheftet
*025  $a9788202689841
*040  $aBokbasen AS
*096  $a658.8 N
*10010$aNørgaard, Per$d1948-$jNO
*24510$aVisjon 1$bmarkedsføring og ledelse 1 programfag$pLærebok
*250  $a4. utgave
*260  $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2021
*300  $c26 cm
*520  $aVisjon 1 dekker alle kompetansemålene i programfaget markedsføring og ledelse 1 til fagfornyelsen og læreplanen LK20. Læreverket Visjon presenterer markedsføringsfaget på en virkelighetsnær måte. Fagstoffet er sentrert rundt sentrale teorier, som kontekstualiseres gjennom oppdaterte eksempler fra inn- og utland. I Visjon får elevene en grundig innføring i hvordan faget er sentralt på ulike måter for bærekraftig utvikling og temaet går igjen som perspektiv i kapitlene i boka. Nye Visjon har flere oppgaver der elevene må sette sammen kunnskap og kompetanse for å besvare komplekse problemer.  Diskusjonsoppgaver krever at elevene reflekterer over problemstillinger og foreslår løsninger selv. I læreboka og på nett er det eksempler og læringsstier der elevene får arbeide både praktisk og utforskende med problemstillinger. Denne kombinasjonen gir elevene et godt faglig fundament og et godt utgangspunkt for å forstå for hvordan teorien kan benyttes i praksis. På nettstedet finner lærer forslag til årsplaner, presentasjoner til bruk i timene, forslag til kapittelprøver og terminprøver. Lærer kan legge inn egne opplegg og jobbe prosessorientert med innleveringsoppgaver og underveisvurdering.
*650 0$aStudiespesialisering$1ST$2Udir$9nob
*650 0$aSpråk, samfunnsfag og økonomi Vg2$1STSSA2$2Udir$9nob
*650 0$aMarkedsføring og ledelse 1$1SAM3005$2Udir$9nob
*650 0$aVG2$1VG2$2Bokbasen AS$9nob
*70010$aOlsen, Bengt E.$d1965-$eforf.$jn.$0(NO-TrBIB)90789738
*90010$aNørgaard, Per E.$zNørgaard, Per$jNO
*90010$aNørgaard, Per Emil$zNørgaard, Per$jNO
*90010$aOlsen, Bengt$zOlsen, Bengt Erik$jNO
*90010$aOlsen, Bengt E.$zOlsen, Bengt Erik$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Sam Eyde videregående skole658.8 N