Forfatter
Tittel Jeg vil også være med!: lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka handler om lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen. Noen barn blir avvist og ignorert av sine jevnaldrende i lek i barnhagen. Hovedformålet med boken er å dele kunnskap om hvordan man i barnehagen kan oppdage, kartlegge og iverksette tiltak overfor barn som ikke får være med i leken. Boka skal være et hjelpemiddel for ansatte i barnehagen til å inkludere avviste barn i leken.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001042nam 22001931 450
*00123199
*00520110303234500.0
*008 2010 a 0 00nob 2
*015 $a0257101$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-32230-4$bh.$cNkr 298.00
*08231$a372.21$zh$25
*096 $a372.21 R
*100 0$aRuud, Ellen Birgitte$d1964$jn.
*24510$aJeg vil også være med!$blekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen$cEllen Birgitte Ruud
*260 $a[Oslo]$bCappelen akademisk$c2010
*300 $a183 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aBoka handler om lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen. Noen barn blir avvist og ignorert av sine jevnaldrende i lek i barnhagen. Hovedformålet med boken er å dele kunnskap om hvordan man i barnehagen kan oppdage, kartlegge og iverksette tiltak overfor barn som ikke får være med i leken. Boka skal være et hjelpemiddel for ansatte i barnehagen til å inkludere avviste barn i leken.
*650 1$aLek$0barnehager$1372.21$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening