Sam Eyde videregående skole

Jeg vil også være med!: lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Jeg vil også være med!: lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.21 R
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Boka handler om lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen. Noen barn blir avvist og ignorert av sine jevnaldrende i lek i barnhagen. Hovedformålet med boken er å dele kunnskap om hvordan man i barnehagen kan oppdage, kartlegge og iverksette tiltak overfor barn som ikke får være med i leken. Boka skal være et hjelpemiddel for ansatte i barnehagen til å inkludere avviste barn i leken. Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
  • 978-82-02-32230-4
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001042nam  22001931  450
*00123199
*00520110303234500.0
*008       2010           a     0    00nob 2
*015  $a0257101$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-32230-4$bh.$cNkr 298.00
*08231$a372.21$zh$25
*096  $a372.21 R
*100 0$aRuud, Ellen Birgitte$d1964$jn.
*24510$aJeg vil også være med!$blekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen$cEllen Birgitte Ruud
*260  $a[Oslo]$bCappelen akademisk$c2010
*300  $a183 s.$bfig.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520  $aBoka handler om lekens betydning for barns trivsel og sosiale læring i barnehagen. Noen barn blir avvist og ignorert av sine jevnaldrende i lek i barnhagen. Hovedformålet med boken er å dele kunnskap om hvordan man i barnehagen kan oppdage, kartlegge og iverksette tiltak overfor barn som ikke får være med i leken. Boka skal være et hjelpemiddel for ansatte i barnehagen til å inkludere avviste barn i leken.
*650 1$aLek$0barnehager$1372.21$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Sam Eyde videregående skole372.21 R