Sam Eyde videregående skole

Trenger vi snakke for å lære på skolen?: eksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Trenger vi snakke for å lære på skolen?: eksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • MAGASIN 371.914 Ø
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Har innholdsfortegnelse
ISBN
  • 82-8056-029-7
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00000801nam  22002051  450
*00120067
*00520120921070000.0
*008       2010           a          00nob 2
*015  $a0288637$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a82-8056-029-7$bspiralrygg
*08231$a371.914$zh$25
*096  $aMAGASIN 371.914 Ø
*100 0$aØstvik, Jørn$d1968-$jn.
*24510$aTrenger vi snakke for å lære på skolen?$beksempler på pedagogisk praksis for elever uten funksjonelt talespråk i en inkluderende skole for alle$cJørn Østvik og Hanne Almås
*260  $aLevanger$bTrøndelag kompetansesenter$c2010
*300  $a165 s.$bkol. ill.$e2 DVD-er
*505  $aHar innholdsfortegnelse
*573  $aKatalogisert etter omslaget
*650 1$aSpråkvansker$0spesialundervisning$1371.914$2BS$9nob
*700 0$aAlmås, Hanne$d1969-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Sam Eyde videregående skoleMAGASIN 371.914 Ø