Sam Eyde videregående skole

Diagnoser og læring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Diagnoser og læring
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.94 O
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2017
Noter
  • I hvilken grad kan psykiatriske diagnoser fremme eller hemme læring? Forfatteren diskuterer dette spørsmålet på bakgrunn av eksisterende forskning på området, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Boka inneholder også en arbeidsmodell til inspirasjon. Omtalen er utarbeidet av BS. Har bibliografi
ISBN
  • 978-82-05-50236-9
Tilgjengelige
  • 4/5
Venteliste
  • 0 (0)
*00000939pam  22002051  4500
*00132881
*008                      a          00nob 2
*015  $a0510201$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-50236-9$bh.
*08201$a371.94$223/nor
*096  $a371.94 O
*100 0$aOverland, Terje$d1940-$jn.
*24510$aDiagnoser og læring$cTerje Overland
*260  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2017
*300  $a67 s.
*440 0$aDette vet vi om
*505  $aHar bibliografi
*520  $aI hvilken grad kan psykiatriske diagnoser fremme eller hemme læring? Forfatteren diskuterer dette spørsmålet på bakgrunn av eksisterende forskning på området, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Boka inneholder også en arbeidsmodell til inspirasjon. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aPsykiatriske diagnoser$xElever$0spesialpedagogikk$1371.94$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Sam Eyde videregående skole371.94 O
Ex2Tilgjengelig Sam Eyde videregående skole371.94 O
Ex3Tilgjengelig Sam Eyde videregående skoleMAGASIN 371.94 O
Ex4Tilgjengelig Sam Eyde videregående skoleMAGASIN 371.94 O
Ex5Utlånt22.05.2024Sam Eyde videregående skole371.94 O